Pazartesi, Aralık 12, 2011

Yine mi Tom, Yeter Artık!


All You Need Is Kill Japon yazar Hiroshi Sakurazaka tarafından yazılmış bir bilim kurgu romanı. Roman Japon Nebula Ödülleri ayarındaki Seiun Ödülünü kazanmış  Ve tahmin edin ne oluyor.

Bu başarılı roman Bourne serisini çeken Doug Liman tarafından "We Mortals Are" adı ile filme çekiliyor. Bunda da sorun yok gibi ama başrolü kim kabul etmiş dersiniz: ne yazık ki Tom Cruise. Sizi bilmiyorum ama ben Tom'dan çook önce sıkıldım. O kayış gibi yapmacık gülümsemesi, artık yaşlanmaya başlaytan suratı, hastası olduğum Scientology zırvaları beni benden alıyor.

Romanın konusu güzele benziyor. Kitabın kahramanı asker, ölümünden önceki günü sürekli yaşıyor ve bu döngüyü kırmak için uğraş veriyor. Böyle bir oyun hatırlar gibiym yıllar öncesinden :) Film Groundhog Day ve Source Code arası bir yerde. Umarım heba olmaz.


Haberin Kaynağı:
http://www.starburstmagazine.com/news/1491-movie-news-all-you-need-is-kill-and-tom-cruise

1 yorum:

Hakan dedi ki...

All you need is Kill benim çok sevdiğim bir kitap. Oxford'da eski hapisanenin arkasındaki Book Lover kitapçısında bulduğum ve aldığım, okumaya iki defa başlayıp sonra bir kenara koyduğum ama sonra üçüncü seferde hoppadanak diye okuduğum bir roman.

Ama Tom Cruise??? Nasssı yani???